Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2014 15:37 - За самотата
Автор: spodelismen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 248 Коментари: 0 Гласове:
0



Какво се промени?
Защо оставаме с все по-малко приятели?
Защо се чувстваме все по-самотни?
Светът ли се променя бързо, или ние неискаме да се променим?

Със всяка изминала година от живота си се сблъсквам с все повече предателства и осъзнавам, че немога да разчитам на хората, които години наред са се писали за мои приятели. Сблъсках се с егоизма, меркантилността, неуважението и лъжата. Незнам от къде да започна... и ще ми отнеме много време за да разкажа всички истории по темата, освен това самата аз все още не съм готова да споделям с всички вас, защото незнам дали някой ще ме подкрепи, дали ще ме успокои или обвини. Просто ми се иска да знам, че не съм сама, че има и други хора, които са се сблъсквали с предателството на близки хора.

Всеки, който иска да сподели, да бъде подкрепен и да получи разбиране е добре дошъл в моя блог.

Аз от своя страна ще реша от къде да започна...сега осъзнавам, че колкото по голяма е нуждата ни споделим, толкова по-трудно намираме сили да го направим. Ще се подкрепя всеки споделил своята история само заради "смелостта да споделиш"



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spodelismen
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2931
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930